Ing. Lenka Krejnická

23.03.2011 09:07

„Agentura ÁGNES „se stala“ součástí našeho domova velice rychle. Naši domácnost jsem řadu dlouhých let udržovala v čistotě pouze já a i když jsem si mnohokrát říkala, že bych mohla zkusit využít služeb některé z úklidových společností, nikdy jsem se k tomu neodhodlala z obavy, že budu mít v bytě cizí lidi a z toho, co všechno se může stát. Pak jsem dostala doporučení od kolegy na agenturu Ágnes a zkusila jsem to. Musím říci, že majitelka agentury a všechna děvčata jsou skvělá, nejenže naprosto profesionálně vykonávají požadované služby, ale jsou to dívky komunikativní, spolehlivé, pracovité a já už si nedovedu představit, že bych na všechno byla jen sama. Odměna za úklid je zcela adekvátní jeho kvalitě a já se velmi ráda vracím do svého bytu po návštěvě slečny Kristýny, protože vím, že na mě dýchne krásně uklizený byt a já se mohu věnovat třeba jen čtení knihy. Ing. Lena Krejnická.“